27 listopadu 2022

 Dovolená ve Špindlu.


Letošní podzimní dovolenou - v září -  jsme byli ve Špindlerově Mlýně. Kdysi, co by dítko jsem tady byla, ale manžel ne. A samozřejmě naši pejskové  byli s námi. 







Zašli jsme si na Krakonošovu limonádu a zmrzku.


Pro Bonnynku to byla zábava.



A odpočinek musel být.



Bylo tam hezky, ale já raději Krušné, nebo Šumavu. A bylo tam dost lidí na můj vkus. 
A jako bonus jsem si dovezla nějaký moribundus, se kterým se peru do teď. Stále se mi vrací zánět průdušek. Od září už potřetí. 


Jinak Vám přeji krásnou a pohodovou 1.Adventní neděli. Ať se Vám vše daří.


Drahuš🍀



























4 komentáře:

  1. Drahuško , přeji Ti krásný adventní čas , prožitý v pohodě a ve zdraví.
    Fotečky ze Špindlu jsou moc pěkné.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tobě také přeji hezký a poklidný Advent a děkuji.

      Vymazat
  2. Špindl od nás daleko není, takže ho znám. Je tam pěkně.
    Ten černý hafan je jako Molina od našeho mladšího syna.
    Zatím je to mládě něco málo přes rok, takže to s ní občas trochu mlátí :-), ale byť není naše, tak jsme si ji s mužem oblíbili.
    Hezké dny adventu!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, naší Bonny je už osm let, a mlátí to s ní pořád. Dastík je klidnější, ale někdy se nechá vyprovokovat. To je pak doma blázinec. Hezký den.

      Vymazat